Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu Shellter (dalej „Hotel”) i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty rejestracyjnej jak również poprzez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w Hotelu. Dokonując wymienionych czynności Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
Operatorem Hotelu jest Shellter Hotel Operator Sp. z o.o. z siedzibą w Lubinie, ul. Słowiańska 17, 59-300 Lubin, KRS: 0001149727, REGON: 540672862, NIP 6922543226 (dalej: „Operator”).
Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Hotelu.
Regulamin dostępny jest do wglądu w recepcji Hotelu oraz na stronie internetowej Hotelu.
Wszelkie sprawy dotyczące usług świadczonych przez Hotel gość powinien zgłaszać w Recepcji, chyba że Recepcja przekazała gościowi inne wytyczne w tym zakresie.
Gościem jest osoba, która zawarła ze Spółką umowę o świadczenie usług hotelarskich w Hotelu (dalej: „Gość”).
Opłaty za usługi świadczone w Hotelu lub przez Hotel określa cennik.
§2. DOBA HOTELOWA
Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe.
Doba hotelowa trwa od godz. 15:00 do godz. 11:00 dnia następnego.
W przypadku gdy Gość nie określił czasu pobytu rezerwując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę hotelową.
Prośbę o przedłużenie pobytu poza okres wskazany w rezerwacji, Gość powinien zgłosić najpóźniej do godz. 18:00 w dniu poprzedzającym dzień opuszczenia Hotelu zgodnie z rezerwacją. Hotel może uwzględnić prośbę Gościa w miarę dostępności pokoi, z zastrzeżeniem pozostałych postanowień Regulaminu. Z tytułu przedłużenia pobytu Gość zobowiązany jest do uiszczenia dodatkowej opłaty zgodnie z cenami dostępnymi w Recepcji lub w Dziale Rezerwacji.
Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu m.in. w przypadku, gdy Gość nie dokonał pełnej płatności za dotychczasowy pobyt w dniu przyjazdu i/lub w przypadku nieprzestrzegania Regulaminu przez Gościa lub osoby towarzyszącej Gościowi.
Gość w trakcie pobytu (nie później niż do godz. 18:00 dnia poprzedzającego dzień opuszczenia Hotelu zgodnie z rezerwacją) może zgłosić prośbę o przedłużenie doby hotelowej. Koszt przedłużenia doby hotelowej – do godziny 15.00 – 50% wartości stawki obowiązującej w dzień wyjazdu; po godzinie 15.00 – 100% wartości stawki obowiązującej w dzień wyjazdu.
Pozostanie w pokoju lub pozostawienie w pokoju rzeczy po godzinie 11:00 w dniu planowanego wymeldowania, bez uprzedniego uzgodnienia tego z Recepcją Hotelu, jest traktowane jako przedłużenie pobytu, za które naliczana jest opłata w wysokości wynikającej z cennika.
§3. REZERWACJA I REJESTRACJA
Podstawą zameldowania Gościa w Hotelu jest okazanie pracownikowi Recepcji ważnego dokumentu tożsamości z fotografią oraz kompletne wypełnienie i podpisanie karty rejestracyjnej (pisemnej lub elektronicznej, jeśli elektroniczna jest stosowana przez Hotel). W przypadku odmowy okazania dokumentu tożsamości w sposób umożliwiający zameldowanie lub odmowy wypełnienia lub podpisania karty rejestracyjnej, recepcja Hotelu ma prawo odmówić zameldowania.
Na karcie rejestracyjnej Gość osobiście składa czytelny podpis.
Gość nie może udostępniać pokoju ani urządzeń/ruchomości umożliwiających dostęp do Hotelu lub pokoju osobom trzecim.
Osoby niezameldowane w Hotelu mogą przebywać gościnnie w pokoju hotelowym od godz. 7:00 do godz. 22:00. Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju Gościa w pozostałych godzinach jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez Gościa na odpłatne dokwaterowanie tych osób do pokoju według cennika obowiązującego w dniu zameldowania Gościa.
Hotel może odmówić przyjęcia Gościa będącego pod wpływem alkoholu lub środków odurzających. Hotel może odmówić świadczenia usługi/usług na rzecz Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin lub wyrządził szkodę w mieniu Hotelu lub mieniu osób trzecich lub też szkodę na osobie, w tym szkodę na pracowniku Hotelu lub innej osobie przebywającej w Hotelu.
Hotel pobiera należność za cały pobyt przy dokonaniu rezerwacji i/lub w dniu zameldowania. Należność za miejsce postojowe, jak i opłatę uzdrowiskową Hotel pobiera przy zameldowaniu.
Operator zastrzega sobie prawo pobrania depozytu (w gotówce lub w formie preautoryzacji na karcie kredytowej) w wysokości przez siebie wskazanej.
Operator zastrzega sobie prawo dokonania weryfikacji karty kredytowej podanej do gwarancji rezerwacji przed datą planowanego przyjazdu.
W przypadku odmowy przez Gościa zapłaty za pobyt, dokonania preautoryzacji karty kredytowej lub złożenia depozytu gotówkowego w wysokości wskazanej przez recepcję Hotelu, recepcja Hotelu ma prawo odmówić zameldowania.
W przypadku nieodwołania przez Gościa rezerwacji we wskazanym terminie, Hotel obciąży Gościa opłatą, wynikającą z warunków anulacji jak wskazano na potwierdzeniu rezerwacji.
W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie jego trwania, Gość zobowiązany jest do zapłaty całej należnej Hotelowi opłaty za pobyt zgodnie z dokonaną rezerwacją. W przypadku, gdy opłata została już zapłacona, nie podlega ona zwrotowi.
§4.USŁUGI I USŁUGI DODATKOWE
Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią, standardem oraz informacją zawartą w materiałach informacyjnych Hotelu.
Ewentualne zastrzeżenia dotyczące jakości usług Gość powinien niezwłoczne zgłaszać Recepcji Hotelu.
Na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
budzenie o wyznaczonej godzinie,
przechowanie bagażu Gościa w recepcji,
zamawianie taxi
przechowywanie rowerów w rowerowni hotelowej
Przechowanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w Hotelu, w depozycie w Recepcji z zastrzeżeniem § 6 ust. 4 Regulaminu,
Na życzenie Gościa przebywającego w Hotelu z małymi dziećmi do lat trzech do pokoju wstawione może zostać nieodpłatnie łóżeczko dla dziecka.
§5.ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
Na terenie Hotelu osoby niemające pełnej zdolności do czynności prawnych powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność za osoby pozostające pod ich opieką, w tym ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez osoby pozostające pod ich opieką, w szczególności szkody w wyposażeniu i/lub urządzeniach oraz na osobach.
Gość, osoby towarzyszące Gościowi lub przebywające na terenie Hotelu za zgodą Gościa ponoszą pełną odpowiedzialność za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu powstałe z ich winy. W razie zaistnienia powyższych zdarzeń Gość, osoba towarzysząca Gościowi lub przebywająca na terenie Hotelu za zgodą Gościa jest zobowiązana do zapłaty Operatorowi kary umownej za uszkodzenie (niezależnie od stopnia uszkodzenia) elementów wyposażenia i/lub urządzeń technicznych w wysokości określonej w Załączniku nr 1 do Regulaminu. Operator zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania przewyższającego karę umowną. W przypadku gdy w Załączniku nr 1 nie wymieniono danego elementu wyposażenia, Gość jest zobowiązany do zapłaty Operatorowi kwoty odpowiadającej wysokości szkody, na podstawie przygotowanego i podpisanego protokołu szkody.
Operator zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa bez jego fizycznej obecności za szkody stwierdzone po jego wyjeździe kwotą odpowiadającą wysokości kary umownej lub szacunkowej wartości szkody w przypadku elementów wyposażenia i/lub urządzeń technicznych niewymienionych w Załączniku nr 1 do Regulaminu.
W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza Regulamin. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowanie się do żądań Hotelu, uregulowania należności za zarezerwowany pobyt oraz dotychczasowych świadczeń, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia Hotelu.
Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa, osobę towarzyszącą Gościowi lub przebywającą na terenie Hotelu za zgodą Gościa w Hotelu jako zabezpieczenia zapłaty wierzytelności Hotelu z tytułu świadczonej usługi.
W przypadku zagubienia bądź zniszczenia karty-klucza hotelowego Gość powinien natychmiast poinformować o tym Recepcję. Kara umowna za zagubienie jednej karty-klucza wynosi 100 złotych.
Osoby poniżej 18 roku życia mogą przebywać w Hotelu wyłącznie pod opieką osoby dorosłej.
W Hotelu zabrania się: jazdy na hulajnogach, jazdy na rowerach, jazdy na rolkach, jazdy na deskorolkach, przechowywania rowerów/hulajnóg w pokojach, na korytarzach oraz w jakiejkolwiek części wspólnej Hotelu.
§6.ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU
Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług z zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie tj. nie później niż w ciągu 24 godzin po jej wystąpieniu.
Hotel odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie, jeżeli przedmioty te zostaną oddane i przyjęte na przechowanie do depozytu w Recepcji.
Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu Hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot przekraczających możliwość przechowania w depozycie hotelowym lub innych rzeczy, które ze względu na swoją wartość lub specyfikę nie mogą zostać zdeponowane w Recepcji.
Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, osoby towarzyszącej Gościowi lub przebywającej na terenie Hotelu za zgodą Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych niezależnie od tego czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu/w garażu hotelowym.
Operator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z działania siły wyższej (np. pożar, awaria prądu, epidemia).
§7. ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
Przedmioty pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą – na żądanie Gościa – odesłane na wskazany przez Gościa adres i na jego koszt. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji Hotel przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres jednego miesiąca od dnia opuszczenia Hotelu przez Gościa, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Hotelu. Artykuły spożywcze (zamknięte i otwarte) będą podlegać natychmiastowej utylizacji tuż po wymeldowaniu Gościa.
§8.BEZPIECZEŃSTWO
Każdorazowo, opuszczając pokój hotelowy, Gość ma obowiązek należycie go zabezpieczyć, tak aby dostęp osób trzecich nie był możliwy. W czasie nieobecności Gościa w pokoju, okna i drzwi powinny pozostać zamknięte.
Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach hotelowych urządzeń lub przedmiotów nie stanowiących wyposażenia pokoju (np. grzałka, kuchenka elektryczna, świece itp.).
W wypadku zauważenia pożaru Gość powinien zawiadomić o zagrożeniu personel Hotelu i skierować się do wyjścia zgodnie z instrukcją wskazującą kierunek ewakuacji.
W każdym pokoju znajduje się plan ewakuacji, z którym Gość zobowiązany jest się zapoznać.
W Hotelu funkcjonuje dźwiękowy system ostrzegawczy, który w razie zagrożenia informuje o koniecznym zachowaniu, jakie należy podjąć. Gość zobowiązany jest zastosować się do komunikatów przekazywanych przez system a także do poleceń i instrukcji wydawanych przez pracowników Hotelu.
W Hotelu nie jest dozwolone poruszanie się na rowerach, hulajnogach, jeździkach, rolkach i deskorolkach itp.
§9. CISZA NOCNA
W Hotelu obowiązuje cisza nocna w godzinach od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego.
W trakcie ciszy nocnej – Hotel lub osoby trzecie działające za zgodą Hotelu – mogą organizować spotkania w wyznaczonych do tego miejscach.
Zachowanie Gości czy osób korzystających z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości. Hotel może w trybie natychmiastowym odmówić dalszego świadczenia usług Gościowi, który narusza tę zasadę.
§10.REKLAMACJE
Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług bezzwłocznie, czyli w momencie powstania uchybienia jednak nie później niż w ciągu 48 godzin od daty wyjazdu.
W Hotelu (również na tarasach i balkonach) obowiązuję całkowity zakaz palenia tytoniu i wyrobów tytoniowych i e-papierosów. W przypadku naruszenia ww. zakazu, osoba która zakaz narusza jest zobowiązana do uiszczenia na rzecz Operatora kary w wysokości 1000 PLN (250 EURO). Obciążenie zostanie naliczone na podstawie stwierdzenia faktu palenia przez Gościa przez członka personelu (udokumentowane np. zdjęciem lub raportem obsługi Hotelu). Operator może dochodzić odszkodowania przewyższającego zastrzeżoną karę umowną w przypadku, gdy w związku z naruszeniem ww. zakazu. koniecznym okaże się odświeżenie/odmalowanie pomieszczenia (w tym tarasów i balkonów) Niezależnie od powyższego osoba, która naruszyła zakaz jest zobowiązana do pokrycia kosztów związanych z ewentualną interwencją straży pożarnej.
Spożywanie alkoholu niezakupionego w Hotelu jest zabronione na całym terenie Hotelu.
W pokojach hotelowych nie można przechowywać przedmiotów i materiałów niebezpiecznych, w tym broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych ani iluminacyjnych.
Zabronione jest dokonywanie w Hotelu lub jego części, w tym w szczególności w pokojach hotelowych, jakichkolwiek zmian.
Zakazuje się prowadzenia na terenie Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Hotelu, powodowania nieprzyjemnych zapachów, a także innych rzeczy lub stanów, które mogą przeszkadzać czy też szkodzić pozostałym Gościom.
Zabrania się wynoszenia mebli oraz innych urządzeń stanowiących wyposażenie pokoju hotelowego na balkon.
Zabrania się korzystania z infrastruktury Hotelu osobom niebędącym Gośćmi lub osobami towarzyszącymi Gościom bez uprzedniej zgody Dyrektora Hotelu. Operatorowi przysługuje prawo żądania zapłaty kary umownej w wysokości 200 PLN (50 EURO) od osoby, która korzystała z infrastruktury Hotelu bez ww. zgody. Operator może dochodzić odszkodowania przewyższającego zastrzeżoną karę umowną.
§12.ZWIERZĘTA
Hotel na swoim terenie akceptuje obecność psów przewodników. Pobyt psa przewodnika nie podlega dodatkowej opłacie.
Gość ma obowiązek poinformować Hotel o przyjeździe ze zwierzęciem przed dokonaniem rezerwacji. Hotel zastrzega sobie prawo do anulacji rezerwacji i obciążenia Gościa pełną kwotą, w przypadku gdy Gość pojawi się w Hotelu z niezgłoszonym wcześniej zwierzęciem.
Za dodatkową opłatą Hotel akceptuje psy małych ras (do 10kg) – maksymalnie do dwóch zwierząt w pokoju.
Pozostałe zwierzęta domowe muszą być zatwierdzone indywidualnie przez Dyrekcję Hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwierzęcia innego niż w punkcie 2.
Wskazane powyżej małe psy są akceptowalne w wybranych pokojach w Hotelu, przy czym zwierzęta nie mogą przebywać w częściach gastronomicznych (z wyjątkiem Lobby) ani w części WELLNESS / SPA (dotyczy całego pierwszego piętra, również zewnętrznej strefy basenowej). W okresie letnim możliwe jest skorzystanie z tarasu zewnętrznego resturacji bufetowej AROMA oraz tarasu zewnętrznego restauracji a’la carte FURU, po wcześniejszym poinformowaniu obsługi. Zachęcamy również do skorzystania z opcji Room Service.
Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do trzymania go w taki sposób, aby nie stanowił zagrożenia dla innych gości hotelowych oraz personelu oraz do prowadzenia go na uwięzi na terenie Hotelu oraz do usuwania wszelkich nieczystości pozostawionych przez zwierzę.
Pobyt zwierzęcia w Hotelu uwarunkowany jest posiadaniem jego książeczki zdrowia z aktualnymi szczepieniami i poświadczeniem odrobaczania. Zwierzę może przebywać w Hotelu, o ile jest zdrowe.
Jeśli pomimo zakazu zwierzę niewymienione w Regulaminie zostanie wprowadzone na teren Hotelu, Operator zastrzega sobie prawo do nakazania natychmiastowego opuszczenia Hotelu i wymeldowania Gościa. Operator w takim przypadku nie jest zobowiązany do zwrotu opłaty za niewykorzystany pobyt. Niezależnie od powyższego, za naruszenie ww. zakazu Operatorowi przysługuje kara umowna w wysokości 300,00 PLN za każdą rozpoczętą dobę przebywania zwierzęcia na terenie Hotelu od osoby, która naruszyła zakaz wprowadzania zwierząt do Hotelu.
Niedopuszczalne jest wykorzystywanie hotelowych ręczników i bielizny pościelowej dla potrzeb zwierząt, przebywanie zwierząt na łóżku i sofach oraz załatwianie potrzeb fizjologicznych w pokoju.
Jeżeli pościel, materac, wykładzina lub inne elementy wyposażenia pokoju, w którym przebywa zwierzę, będą przez nie zabrudzone (sierść, błoto) lub uszkodzone, właściciel jest zobowiązany do pokrycia kosztów wyrządzonych szkód w cenie określonej przez Dyrekcję Hotelu.
Właściciel zwierzęcia ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia mienia hotelowego i prywatnego innych Gości z winy zwierzęcia.
Ze względów bezpieczeństwa, sprzątanie pokoi, w których przebywają zwierzęta, odbywa się wyłącznie w obecności właściciela lub podczas nieobecności zwierzęcia w pokoju. W celu ustalenia dogodnej godziny prosimy o kontakt z obsługą.
Właściciele zwierzęcia są odpowiedzialni za zastosowanie się do Regulaminu Hotelowego dotyczącego zachowania ciszy nocnej w hotelu i niezakłócania spokoju innym gościom.
Właściciel jest zobowiązany każdorazowo sprzątać odchody pozostawione przez swoje zwierzę. Woreczki dostępne są terenie hotelu.
Opłata za jedną dobę pobytu jednego zwierzęcia w Hotelu wynosi 120,00 PLN.
§13. DANE OSOBOWE Administrator Danych:
W związku z zawarciem i realizacją Umowy, Operator przetwarza dane osobowe wskazane w formularzu rezerwacji i/lub karcie rejestracyjnej i jest Administratorem Danych Osobowych (dalej „Administrator”).
Cele i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych:
Podane Operatorowi dane osobowe będą/są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej zwane „RODO”. Dane osobowe pozyskujemy od Państwa w procesie zmierzającym do zawarcia umowy lub od naszych partnerów (np. z portali rezerwacyjnych, od pośredników turystycznych itp.). Poniżej wskazujemy cele przetwarzania danych osobowych wraz z podstawą prawną ich przetwarzania:
w celu podjęcia działań na Państwa żądanie tj. wyceny usługi, rezerwacji usługi oraz w celu zawarcia i realizacji umowy, w szczególności bieżących kontaktów na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
w celu zadań wynikających z obowiązujących przepisów prawa, które mogą obejmować m.in. prowadzenie sprawozdawczości finansowej, sprawozdawczości statystycznej oraz prowadzenia rejestrów i zestawień wynikających wprost z przepisów RODO (art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 71 w zw. z art.74 ust. 2 pkt. 8 ustawy o rachunkowości) (obowiązek GUS i opłata miejscowa i/lub uzdrowiskowa),
w celu prawnie uzasadnionych interesów Spółki (art.6 ust. 1 lit. f RODO), które mogą obejmować m.in.:
ustalenie, dochodzenie i obronę roszczeń,
rozpatrywanie reklamacji,
prowadzenie działań windykacyjnych,
działania archiwalne,
działania analityczne i statystyczne,
badanie satysfakcji klientów (w tym przypadku interesem Operatora jest uzyskanie opinii klientów na temat świadczonych usług, aby dostosować je do potrzeb i oczekiwań zainteresowanych),
w celu zapewnienia bezpieczeństwa Gościom, użytkownikom i pracownikom Hotelu oraz zapewnienia ochrony osób i mienia oraz bezpieczeństwa na obszarze monitorowanym, ograniczonym do miejsc ogólnie dostępnych, w szczególności obszaru recepcji w holu głównym, obszaru wejścia do Hotelu oraz obszaru wokół Hotelu, lobby/korytarzy, restauracji/kawiarni/baru, stref ogólnodostępnych w SPA/Wellness, zewnętrzna strefa basenowa, stref magazynowych, garaży/parkingów (w tym przypadku interesem Operatora jest zapewnienie bezpieczeństwa oraz dbanie o wysoki standard świadczonych usług) (art. 6 ust. 1 lit. f, RODO). Dostęp do materiałów z monitoringu posiada Dyrektor Hotelu oraz pracownicy obsługujący monitoring. Materiał może zostać udostępniony do wglądu służbom państwa, na prawidłowo przedstawione polecenie.
w celu zarządzania płatnościami realizowanymi przez Gościa, zbieramy informacje na temat kart kredytowych, takie jak numer, data wydania oraz w zależności od potrzeby, kod CVC), (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
w celu ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, które mogą obejmować m.in. cele związane z koniecznością ratowania życia, zdrowia lub ochrony majątku tj. np. Operator może skontaktować się z Tobą w związku ze zdarzeniem, które miało miejsce na terenie Hotelu z Twoim udziałem lub na Twoją szkodę lub szkodę osoby trzeciej, jeżeli byłeś lub mogłeś być uczestnikiem lub świadkiem takiego zdarzenia. (art. 6 ust. 1 lit. d RODO). g) w celu prowadzenia działań marketingowych, w tym marketingu bezpośredniego produktów i usług Operatora (art. 6 ust.1 lit. a RODO).
Podanie danych w zakresie wskazanym jest dobrowolne, ale niezbędne w celu zawarcia i realizacji umowy. Dane dzieci takie jak data urodzenia zbierane są wyłącznie od ich rodziców lub opiekunów prawnych w celu ustalenia ich wieku i przysługujących im zniżek.
Okres przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe przetwarzane w ww. celach będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji tych celów z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach prawa tj.
dane osobowe przetwarzane w celu podejmowania działań na Państwa żądanie i realizacji Umowy będą przetwarzane przez okres trwania tych działań a w przypadku zawarcia i realizacji Umowy przez okres jej obowiązywania, a po jej zakończeniu przez okres przedawnienia wszelkich roszczeń wynikający z umowy;
w celu realizacji zadań wynikających z obowiązujących przepisów prawa, które mogą obejmować
m.in. prowadzenie sprawozdawczości finansowej będą przetwarzane przez okres 5 lat, liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy;
w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Spółki tj. ustalenie, dochodzenie i obrona roszczeń, rozpatrywanie reklamacji, prowadzenie działań windykacyjnych, działania archiwalne, działania analityczne i statystyczne, badanie satysfakcji klientów, dane osobowe będą przetwarzane do czasu przedawnienia wszelkich roszczeń określonych w przepisach prawa;
w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Spółki tj. stosowania monitoringu wizyjnego przetwarzane będą przez okres 30 dni zgodnie z wewnętrznymi regulaminami Operatora a po upływie tego okresu są trwale usuwane w procesie nadpisywania pamięci kamer monitoringu nowymi nagraniami, chyba że ich przechowanie przez dłuższy czas będzie niezbędne do realizacji celu w jakim zostały utrwalone;
w celu prowadzenia działań marketingowych, w tym marketingu bezpośredniego produktów i usług Spółki dane będą przetwarzane do czasu odwołania zgody;
w celu ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, dane będą przetwarzane do czasu przedawnienia wszelkich roszczeń określonych w przepisach prawa.
Udostępnienie danych osobowych:
Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Operatora, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Operatorowi na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia tj. podmiotom świadczącym usługi IT, kadrowo-płacowe, prawne w tym windykacyjne, administracyjne, pocztowe, kurierskie, marketingowe, ubezpieczeniowe. Dane osobowe mogą być również przekazywane podmiotom powiązanym kapitałowo z Operatorem.
Prawa podmiotów danych:
Przysługują Państwu poniżej wskazane prawa:
dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania danych (art.15 i 16 RODO). Z tego prawa możesz skorzystać zawsze, gdy zauważysz, że twoje dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
do usunięcia i do ograniczenia przetwarzania danych (art. 17 i 18 RODO). Z tego prawa możesz skorzystać, gdy dane nie będą już potrzebne do realizacji celów, dla których zostały zebrane;
prawo do przenoszenia danych (art.20 RODO), gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie Twojej zgody lub umowy zawartej z tobą a także gdy przetwarzanie jest wykonywane w sposób zautomatyzowany;
prawo wniesienia sprzeciwu w tym prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy RODO.
Prawa wymienione powyżej można zrealizować m.in. poprzez kontakt z Inspektorem Ochrony Danych email iod@hotelshellter.pl.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie:
Przekazane nam dane nie podlega decyzjom opartym wyłącznie o zautomatyzowane przetwarzanie danych osobowych, w tym profilowaniu. Przetwarzanie danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy Co do zasady Operator nie przekazuje danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (dalej EOG). Jednakże korzystając z różnych popularnych usług i technologii, oferowanych przez takie podmioty, jak Facebook, Microsoft, Google oraz z usług podwykonawców mogą zdarzyć się sytuacje, że z Spółka wyrazi zgodę na przekazanie danych osobowych poza EOG tylko wtedy, gdy jest to konieczne, i z zapewnieniem przewidzianego prawem stopnia ochrony, przede wszystkim poprzez:
współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej;
stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską;
stosowanie wiążących reguł korporacyjnych, zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy;
w razie przekazywania danych do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) – współpracę z podmiotami uczestniczącymi w programie Tarcza Prywatności (Privacy Shield), zatwierdzonym decyzją wykonawczą Komisji (UE) 2016/1250 z dnia 12 lipca 2016 r. w sprawie adekwatności ochrony zapewnianej przez Tarczę Prywatności UE-USA (lista podmiotów z USA uczestniczących w tym programie dostępna jest pod adresem:
https://www.privacyshield.gov/list). Podmioty, które przystąpiły do programu Privacy Shield, gwarantują, że będą przestrzegać wysokich standardów w zakresie ochrony danych osobowych, jakie obowiązują w Unii Europejskiej, dlatego korzystanie z ich usług i oferowanych technologii w procesie przetwarzania danych osobowych jest zgodne z prawem. Gdy będzie miało to zastosowanie, Operator poinformuje o zamiarze przekazania danych osobowych poza EOG na etapie ich zbierania.
§14. ZMIANA REGULAMINU
Operator zastrzega możliwość zmiany niniejszego Regulaminu.
Zmiana jest skuteczna od chwili opublikowania zmienionego Regulaminu na stronie internetowej Hotelu lub wyłożenia go w Recepcji Hotelu.
W przypadku stwierdzenia nieważności któregokolwiek z postanowień Regulaminu, pozostałe postanowienia pozostają w mocy. Spory rozstrzyga Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Operatora.
Załącznik nr 1 – wysokość kar umownych za uszkodzenie elementów wyposażenia i/lub urządzenia
ELEMENTY WYPOSAŻENIA I/LUB URZĄDZENIA
WYSOKOŚĆ KARY UMOWNEJ ZA USZKODZENIE (NIEZALEŻNIE OD STOPNIA USZKODZENIA)
TELEWIZOR SAMSUNG 50”
3000 PLN
TELEWIZOR SAMSUNG 55”
3300 PLN
TELEWIZOR SAMSUNG 65”
5000 PLN
SUSZARKA DO WŁOSÓW
200 PLN
TELEFON POKÓJ
500 PLN
TELEFON ŁAZIENKA
450 PLN
POSZWA NA KOŁDRĘ
130 PLN
POSZEWKA MAŁA NA PODUSZKĘ
15 PLN
MOLTON
50 PLN
PRZEŚCIERADŁO MAŁE
55 PLN
RĘCZNIK BASENOWY
50 PLN
RĘCZNIK MAŁY
20 PLN
RĘCZNIK DUŻY
40 PLN
SZLAFROK
120 PLN
SZLAFROK KIDS
60 PLN
LODÓWKA MINIBAR
700 PLN
KUBEK
20 PLN
ŻELAZKO
250 PLN
CZAJNIK
200 PLN
PRANIE WYKŁADZINY
45 PLN za 1 m²
EXPRESS DO KAWY
300 PLN
KRZESŁO BALKONOWE
150 PLN
STÓŁ BALKONOWY
100 PLN
Newsletter
Zapisz się do newslettera i otrzymuj informacje o aktualnych ofertach.
Aktualności
Wakacje z dziećmi nad morzem – co robić w Hotelu Shellter w Rogowie?
17.07.2025 r.
Wakacje z dziećmi nad morzem to nie tylko plażowanie – to okazja do wspólnego spędzania czasu, zabawy i wypoczynku w miejscu, które oferuje coś dla...
Czas na wakacje – odpocznij tak, jak lubisz w Hotelu Shellter!
23.06.2025 r.
Marzysz o idealnym wypoczynku, szumie fal i słońcu? Hotel Shellter to miejsce, gdzie Twoje marzenia o wakacjach nad morzem stają się rzeczywistością! Położony w malowniczej...
Co czeka na Ciebie w długi weekend w Hotelu Shellter? Zbliża się jeden z najbardziej wyczekiwanych momentów w kalendarzu – długi weekend! To idealna okazja,...
Jeśli szukasz miejsca, gdzie natura spotyka się z nowoczesnym komfortem, a każda chwila spędzona na miejscu pozwala naprawdę odpocząć – weekend w Hotelu Shellter to...
Hotel Shellter w końcu przyjął pierwszych Gości! Nowoczesny design, bliskość natury i prawdziwy klimat relaksu – to wszystko jest już teraz na wyciągnięcie ręki. Niepowtarzalny...
Z radością ogłaszamy, że w pierwszym kwartale 2025 roku nastąpi otwarcie pięciogwiazdkowego Shellter Hotel***** Resort & Spa w Rogowie! Nowoczesny architektonicznie obiekt to połączenie mimimalistycznego...
Czas na wakacje – odpocznij tak, jak lubisz w Hotelu Shellter!
23.06.2025 r.
Marzysz o idealnym wypoczynku, szumie fal i słońcu? Hotel Shellter to miejsce, gdzie Twoje marzenia o wakacjach nad morzem stają się rzeczywistością! Położony w malowniczej...
Co czeka na Ciebie w długi weekend w Hotelu Shellter? Zbliża się jeden z najbardziej wyczekiwanych momentów w kalendarzu – długi weekend! To idealna okazja,...
Jeśli szukasz miejsca, gdzie natura spotyka się z nowoczesnym komfortem, a każda chwila spędzona na miejscu pozwala naprawdę odpocząć – weekend w Hotelu Shellter to...
Hotel Shellter w końcu przyjął pierwszych Gości! Nowoczesny design, bliskość natury i prawdziwy klimat relaksu – to wszystko jest już teraz na wyciągnięcie ręki. Niepowtarzalny...
Z radością ogłaszamy, że w pierwszym kwartale 2025 roku nastąpi otwarcie pięciogwiazdkowego Shellter Hotel***** Resort & Spa w Rogowie! Nowoczesny architektonicznie obiekt to połączenie mimimalistycznego...